biuro@stroeer.pl  

(22) 444-26-00

Interior Design

OUTDOOR TRACK

Nowa oferta Ströer

Trust the young people; trust this generation's innovation.

Planuj kampanie w oparciu o mierzalne wskaźniki dzięki badaniu OutdoorTracki i #KupujWidownięNieTablicę

Interior Design

Citylight Gdańsk

Mnóstwo miejsca na świetne pomysły

Trust the young people; trust this generation's innovation.

500 nośników na przystankach czeka na Twoją kampanię.

Interior Design

Jesteś #METROdInformacji

Ströer TV w Wagonach Warszawskiego Metra

Trust the young people; trust this generation's innovation.

2000 ekranów i content, który przyciąga uwagę. Docieraj codziennie do 791 tysięcy pasażerów metra.

Interior Design

Digital Metroboard

Cyfrowa przyszłość reklamy zewnętrznej

Trust the young people; trust this generation's innovation.

Sieć 28 ekranów HD w unikalnej przestrzeni II linii warszawskiego metra. Pierwszy produkt wykorzystujący pełnię możliwości reklamy cyfrowej.

previous arrow
previous arrow
next arrow
next arrow
Slider

Docieraj do swoich klientów poprzez Outdoor, Metro, Digital Out of Home:

OUTDOOR

OUTDOOR

Masowy zasięg, niski koszt dotarcia. Planowanie kampanii w oparciu o wskaźniki mediowe dzięki badaniu Outdoor Track.

Więcej...
METRO

METRO

Niski clutter reklamowy oraz długi czas kontaktu w oczekiwaniu na transport. Komunikacyjne serce Warszawy, z którego korzysta 800 tysięcy osób dziennie.

Więcej...
DIGITAL OUT OF HOME

DIGITAL OUT OF HOME

Ponad 2000 ekranów HD w kluczowych lokalizacjach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Łatwa emisja i angażujące treści od Polsat, Przegląd Sportowy, itp.

Więcej...

CSR

Reklama w słusznej sprawie.

Aktywnie angażujemy się
w promocję inicjatyw,
które zmieniają świat na lepsze.

Ukraina! 5. Festiwal Filmowy

Ukraina! 5. Festiwal Filmowy

Festiwal odbędzie się w dniach 21-28 października w Warszawie. Kolejny rok z rzędu Ströer jest patronem wydarzenia.

Czytaj dalej

UNICEF Polska na nośnikach OOH i Digital Ströer Media

Rusza społeczna kampania Ströer Media dla UNICEF Polska. Promocja obejmuje nośniki reklamowe OOH oraz Digital w wagonach Warszawskiego Metra oraz targetowaną reklamę online na kilkudziesięciu stronach internetowych sieci reklamowej Ströer Digital.

Czytaj dalej
UNICEF Polska na nośnikach OOH i Digital Ströer Media
Zielona Wstążka #DlaPlanety

Zielona Wstążka #DlaPlanety

5 czerwca 2022, w ramach corocznych obchodów Światowego Dnia Środowiska, wystartowała kampania „Zielona Wstążka #DlaPlanety”. Partnerem akcji jest Ströer Media.

Czytaj dalej
Premiera spektaklu „Czarno to widzę”

Premiera spektaklu „Czarno to widzę”

23 stycznia 2020 odbędzie się premiera spektaklu komediowego o równości i tolerancji pt. „CZARNO TO WIDZĘ, czyli wymieszani, posortowani”. Inicjatorką przedsięwzięcia jest fundacja Omeny Mensah, która do współpracy zaprosiła plejadę polskich aktorów! Patronem Medialnym spektaklu jest Ströer Media

Czytaj dalej

ASP i Ströer inaugurują „MetrOdSztuki”

Pierwszą wystawę artystyczną zrealizowaną w całości w przestrzeni warszawskiego metra

Od 22 lipca 2019 na wszystkich stacjach II linii metra można zobaczyć najlepsze prace ponad 40 absolwentów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie z ostatnich 10 lat. Tymczasowa galeria to efekt współpracy pomiędzy ASP i Ströer.

Czytaj dalej
ASP i Ströer inaugurują „MetrOdSztuki”
WWF ostrzega przed katastrofą ekologiczną w spocie na COP24

WWF ostrzega przed katastrofą ekologiczną w spocie na COP24

WWF Polska prowadzi kampanię edukacyjną na temat realnego zagrożenia ludzkiego gatunku w związku ze zmianami klimatycznymi. Dzięki wsparciu Ströer Media, partnera kampanii, w Warszawie pojawiły się kontekstowe nośniki OOH i ekrany w metrze, uświadamiające o powszechnym zagrożeniu związanym ze zmianami klimatycznymi.

Czytaj dalej

Outdoor Track

Outdoor Track

Dowiedz się jak przeprowadziliśmy najbardziej zaawansowane badanie Outdooru w Polsce i planuj kampanie w oparciu o mierzalne wskaźniki.

0
Aglomeracji
0
Respondentów
0
Urządzeń GPS

News

Porozmawiajmy o współpracy!

Skontaktuj się z nami i umów na spotkanie

Naciśnij Enter