Case studies
Od pierwszych lat istnienia na polskim rynku outdoorowym Grupa Ströer systematycznie wykonuje badania skuteczności różnych kampanii. Dzięki temu dziś posiadamy bogate doświadczenie wyników badań wskazujących na skuteczność poszczególnych formatów, jak również skuteczność reklamy zewnętrznej w kontekście współdziałania z innymi mediami.
Domestos

W październiku 2013 roku Grupa Ströer zrealizowała kampanię outdoorową wprowadzającą na rynek wirującą kostkę toaletową Domestos Turbo Fresh.
Zobacz więcejBadanie Atlas

Szesnastego lipca instytut badawczy Millward Brown rozpoczął zlecony przez Grupę Ströer laboratoryjny pomiar. Szesnastego lipca instytut badawczy Millward Brown rozpoczął zlecony przez Grupę Ströer...
Zobacz więcejWypożyczalnia krów

Na rozwiniętych rynkach europejskich, w wyniku wieloletnich badań skuteczności kampanii outdoorowych jednoznacznie stwierdzono, że efektywny zasięg i siłę kampanii buduje się przez jej pierwsze dwa tygodnie.
Zobacz więcejKrólewski pojedynek

Outdooor bardziej efektywny od telewizji miejskiej. Wysoka efektywność dwutygodniowego okresu ekspozycji.
Zobacz więcejStrony
-
Manager ds. Rozwoju SieciStanisław Jarosz(22) 444 26 28609 555 405sjarosz@stroeer.pl
-
Manager ds. rozwoju sieciMarcin Pilitowski+48 22 444 29 15+48 607 334 671mpilitowski@stroeer.pl
-
Manager ds. technicznych i rozwoju sieciZbigniew Miernicki+48 22 444 29 43+48 601 069 105zmiernicki@stroeer.pl
-
Manager ds. technicznych i rozwoju sieciZbigniew Miernicki+48 22 444 29 43+48 601 069 105zmiernicki@stroeer.pl